POSLÁNÍ SBORU CB - ČT 2010
Několik let jsme při vedení sboru vycházeli z vize, která byla opřena o následující texty z Písma
- 2. Timoteovi 2, 2
- Efezským 4, 11-16
DŘÍVĚJŠÍ VIZE SBORU
„UČEDNICKÝ MODEL“
Primární cíl
Duchovní zralost, podoba Božího Syna a kvalitní služba členů Kristova těla a zároveň našeho sboru. (Ef 4, 13-15)
Připravit svaté ke službě a k budování Kristova těla (zmocňující vedení sboru)
Sekundární cíl
Poslušnost biblickému principu, že služba je v rovnováze s budováním Kristova těla
Pomoci lidem k radostné a vyvážené službě a zároveň je ochránit od vyčerpanosti
Pomoci vedení sboru při prohlubování osobních vztahů, zapojení všech členů staršovstva do procesu učednictví, využití jejich osobních darů
Cesta k naplnění
Buňkový model práce (2. Timoteovi 2, 2)
Zachování filozofie odborů
Rovnováha mezi službou a růstem
Rovnováha principu: „Hlava, ruce, srdce“
Důraz na sdílení života vedoucích se svým „vůdcem“
Přijetí větší osobní zodpovědnosti starších za 2–3 vedoucí
Naším záměrem je obsáhnout všechny generace zastoupené v našem sboru. Velkou pomocí pro naplnění potřeb členů a zároveň efektivním nástrojem rozdělení kompetencí se nám osvědčila práce v pěti odborech, za které nesou zodpovědnost volení starší.
V současné době vzhledem k růstu sboru se dřívější model budování sboru jeví jako nedostačující. Jeho jednotlivé prvky jsou zahrnuty do nového modelu.
Tato vize je vhodná z těchto důvodů: Zohledňuje všeobecné principy budování církve, ale zároveň vlastní sbor v ČT * Zaměřuje se především na principy, na postoje, méně na jednotlivé aktivity * Pán Bůh nám dovoluje mít poměrně široký, přesto jasně vymezený prostor k budování sboru na několik let dopředu * Je souhrnem současných dostupných informací a bádání církevních modelů i soustředění našeho i jiných osob. Naším úkolem není především řešení jednotlivosti...
POSLÁNÍ SBORU 2010
Microsoft Word - MODLITBA KRISTOVA JAKO PARADIGMA VIZE CB V.docx.pdf
Microsoft Word - STRUKTURA SBORU.docx.pdf
Microsoft Word - HLÁSÁNÍa.docx.pdf
Microsoft Word - VZDĚLÁVÁNÍ A VÝCHOVA _Opraveno_.docx.pdf